Читирикомпонентна структура заняття (автор моделі – проф. Катерина Крутій) Переглянути
Використання методу інтелектуальних карт в освітньому
процесі закладу дошкільної освіти Переглянути
Презентації інтелектуальних карт «Організація партнерської взаємодії вихователі-діти-батьки» відповідно
теми тижня
Мета: Створення умов для формування у дитини впевненості у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання; удосконалення критичного мислення педагогів у впровадженні принципів педагогіки «емпауерменту» в освітній процес.
Мета: Створення умов для формування у дитини впевненості у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання; удосконалення критичного мислення педагогів у впровадженні принципів педагогіки «емпауерменту» в освітній процес.
"Подорож до лісу" старша група
"Без води - ані туди, ані сюди молодша група
"Без води - ані туди, ані сюди" середня група
"Без види - ані туди, ані сюди" старша група
Немає коментарів:
Дописати коментар