Методичні заходи

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі дошкільної освіти (ясел-садка) №1 "Калинка" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.  Переглянути


обласний майстер-клас 

з теми «Національно-патріотичне виховання дошкільників на основі використання формули «Три люблю» (за спадщиною В.О.Сухомлинського)

Керівники:
Топчій Оксана Іванівна, вихователь-методист, старший вихователь,
Новик Оксана Григорівна, вихователь,
Казимир Тетяна Олегівна, вихователь закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №1 «Калинка» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
 Координатори:
Шевченко Антоніна Михайлівна, завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат педагогічних наук,
Засуха Марія Юріївна,
методист відділу моніторингу якості освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»


Заняття 1 / 25.01.2023 р.
Тема «Формування у дошкільників сталих звичок і моделей безпечної поведінки з гармонізацією їхніх стосунків з навколишнім світом. Усвідомлення особистої відповідальності за добробут України
 «Цінність маленького «Я»
Презентація закладу 
Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєво-пізнавальних завдань на тему «Хто Я?» з використанням формули «Три люблю» (за спадщиною В.О. Сухомлинського) для дітей старшого дошкільного віку
Відеоматеріали заняття
Структура заняття грунтується на чотирикомпонентному підході (автор моделі - проф. Катерина Крутій)  
І частина занятя. Пізнавальна діяльність
Мотивація до діяльності – організаційний момент заняття. 
Вправа "Вибір" - вступне самодослідження особистої території дитини, аналіз власного стилю поведінки і набутого досвіду. Проводиться на початку тематичного тижня або під час інтегрованого заняття.
ІІ частина заняття. Комунікативна діяльність
Етап пізнавальної діяльності. Постановка завдання. Плануються завдання на збагачення, актуалізацію, активізацію лексики.
ІІІ частина заняття. Перетворювальна діяльність.
Первинне закріплення набутих знань у зовнішньому мовленні. Діти у формі комунікативної взаємодії вирішують типові завдання на новий спосіб мовних дій із проказуванням алгоритму в зовнішньому мовленні.
ІV частина заняття. Оцінно-контрольна діяльність
Заключна частина заняття передбачає формування намірів дітей на майбутню поведінку. Сформулювати намір через закінчення речення «Тепер я буду...». Формулювання наміру повинно бути якомога конкретнішим.
Складання інтелектуальної карти за формуло «Три люблю» - «Я люблю себе» Цінність маленького «Я».
Відеозапис заняття 1 на платформі Zoom: Частина 1. Частина 2.










Немає коментарів:

Дописати коментар