Інклюзивна освіта: траекторія та механізм її реалізації
У закладі дошкільної освіти №1 "Калинка" відбулось засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами разом з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру м. Славутича. У зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 року №769 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 року №530 та набрання нею чинності з 1 січня 2022 року, для забезпечення індивідуалізації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами за результатами вивчення ступенів прояву труднощів, визначені рівні підтримки дітей з особливими потребами. Педагоги закладу дошкільної освіти №1 "Калинка"розробили індивідуальну освітню траекторію та механізм її реалізації з врахуванням індивідуальних особливостей і потеб дітей з особливими освітніми потребами.
Немає коментарів:
Дописати коментар