середа, 12 січня 2022 р.

 Про зміни в роботі інклюзивних груп у закладах дошкільної                                                                                           освітиосвіти 

12 січня 2022 року, в закладі дошкільної освіти №1 "Калинка" відбулось засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Під час засідання присутні ознайомились зі зміами в оновленому Порядку організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти, які спрямовані на індивідуалізацію освітнього процесу для дошкільнят з особливими освітніми потребами та допомогу в підтримці кожної дитини у відповідності до її потреб. Та листом МОН "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах.
Для всіх дітей з особливими освітніми потребами, незалежно від визначеного рівня підтримки, команда психолого-педагогічного супроводу складає індивідуальну програму розвитку, а для тих дошкільнят, які цього потребують, – індивідуальний навчальний план. Зазначимо, що діти з ООП здобувають дошкільну освіту відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти як і всі діти, проте за допомогою найбільш прийнятних методів, що враховують їхні потреби та можливості.

Немає коментарів:

Дописати коментар