Про зміни в роботі інклюзивних груп у закладах дошкільної освітиосвіти
12 січня 2022 року, в закладі
дошкільної освіти №1 "Калинка" відбулось засідання команди психолого-педагогічного
супроводу дитини з особливими
освітніми потребами. Під час засідання присутні ознайомились зі зміами в оновленому Порядку організації інклюзивного
навчання в закладі дошкільної освіти, які спрямовані на індивідуалізацію
освітнього процесу для дошкільнят з особливими освітніми потребами та допомогу
в підтримці кожної дитини у відповідності до її потреб. Та листом МОН "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах.
Для
всіх дітей з особливими освітніми потребами, незалежно від визначеного рівня
підтримки, команда психолого-педагогічного супроводу складає індивідуальну
програму розвитку, а для тих дошкільнят, які цього потребують, – індивідуальний
навчальний план. Зазначимо, що діти з ООП здобувають дошкільну освіту
відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти як і всі діти, проте за
допомогою найбільш прийнятних методів, що враховують їхні потреби та
можливості.
Немає коментарів:
Дописати коментар