Дні сталої енергії в рамках Європейського тижня сталої енергії
З 26 по
30 вересня педагоги закладу дошкільної освіти №1 «Калинка» активно залучились
до проведення Європейського тижня Днів сталої енергії в м. Славутич.
Батьки разом з нашими вихованцями стали активними учасниками конкурсу дитячого малюнку «Енергію зберігай – ЗСУ допомагай».
Дуже цікавими та змістовними стали для дітей різні форми роботи.
На занятті «Як їжачок готувався до зими» малята молодшої групи №2 допомогли їжачкові утеплити будиночок сухим листям та зігрітись випивши теплого чаю та укрившись теплою ковдрою.
Вирішуючи завдання у пригодницькій грі квесті «Теплий будиночок для поросяток» діти середньої групи №3 утеплили стіни будинку для поросяток пенопластовими пластинами, заклеїли вікна скотчем.
Під час інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєво-пізнавальних завдань «Як підготувати оселю до зими» вихованці старшої групи №5 дізнались як з допомогою алюмінієвої фольги зберегти тепло у квартирі.
Погравшись в інсценізацію казки «Нові пригоди колобка» діти старших груп №6 і №7 можуть розповісти про основні правила збереження тепла в будинку та як заощадити енергію.
У змісті кожного заходу виокремлено ідеї, які донесені до
дітей, мовні формули, що відбивають їх смисли, та дії, які діти опановують і автоматизують.
В освітній процес закладу інтегруються завдання програми «Дошкільнятам –
освіта для сталого розвитку», яка реалізує освітню стратегію в інтересах
сталого розвитку на засадах одного з напрямів гуманістичної педагогіки –
педагогіки «емпауерменту» (з англ. еmpowerment– надання людині
мотивації й натхнення до дії).
Вихователі створюють умови для формування у дітей: впевненості у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання; прийняття нею рішень щодо власного стилю життя та їх виконання.
Реалізація в роботі закладу дошкільної освіти ідей освіти для сталого розвитку передбачає засвоєння
дітьми, а через дітей їхніми батьками та самими педагогами надзвичайно важливих
навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, без якої
неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя.
Батьки разом з нашими вихованцями стали активними учасниками конкурсу дитячого малюнку «Енергію зберігай – ЗСУ допомагай».
Дуже цікавими та змістовними стали для дітей різні форми роботи.
На занятті «Як їжачок готувався до зими» малята молодшої групи №2 допомогли їжачкові утеплити будиночок сухим листям та зігрітись випивши теплого чаю та укрившись теплою ковдрою.
Вирішуючи завдання у пригодницькій грі квесті «Теплий будиночок для поросяток» діти середньої групи №3 утеплили стіни будинку для поросяток пенопластовими пластинами, заклеїли вікна скотчем.
Під час інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєво-пізнавальних завдань «Як підготувати оселю до зими» вихованці старшої групи №5 дізнались як з допомогою алюмінієвої фольги зберегти тепло у квартирі.
Погравшись в інсценізацію казки «Нові пригоди колобка» діти старших груп №6 і №7 можуть розповісти про основні правила збереження тепла в будинку та як заощадити енергію.
Вихователі створюють умови для формування у дітей: впевненості у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання; прийняття нею рішень щодо власного стилю життя та їх виконання.
Фотоматеріали можна переглянути на сторінці Faebook закладу.
Немає коментарів:
Дописати коментар